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ユニバース

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 昨今、単なる移動手段から、人々の生活に深く関わり、ライフシーンを彩る存在となった自動車。そんな変化と歩調を合わせるように、私たちヒュンダイも大きな成長を遂げました。最上のクオリティと最先端の技術力。そして世界第5位の生産力。世界のトップメーカーと比肩する実力を備えるに至ったのです。変わりゆく社会に向け、私たちヒュンダイがこれから成すべきイノベーション。それは、あらゆるニーズにお応えし、様々な新しい価値を創造することに他なりません。ひときわ魅力的で安全な製品と万全のサービス体制。世界中のお客様の心がどこまでも満たされるように、持ち得る力の全てを投入し邁進してまいります。私たちヒュンダイはこのような意志を皆様に明快にお伝えするため、新しいブランドスローガンを掲げます。「NEW THINKING. NEW POSSIBILITIES.(新たな思想、新たな可能性。)」 地球のために、社会のために、お客様のために、あらゆる可能性を切り拓いてゆく唯一無二の自動車会社へ。私たちは走り続けます。ひと時も立ち止まることなく。

People’s expectation toward individual mobility requires more than just a convenient means of transportation. The old understanding of cars has become outdated. A car represents individuals’ lifestyles, and it became an integral part of their lives. At the same time, the automobile industry has experienced seismic change. Hyundai Motor Company has grown rapidly to become one of the largest automakers, backed by world class production capability and superior quality. We have now reached a point where we need a qualitative approach to bring bigger ideas and relevant solutions to our customers. This is an opportunity to move forward and we have developed a new brand slogan that encapsulates our willingness to take a big leap. Led by our new slogan and the new thinking underlying it, we will become a company that keeps challenging itself to unlock new possibilities for people and the planet.